Veelgestelde vragen
Wat zijn de verzendtijden voor jullie producten?
Wat zijn de verzendtijden voor jullie producten?
Het duurt 2 tot 3 dagen om je bestelling te verwerken en daarna 2 tot 3 weken om te leveren.
Verzenden jullie overal ter wereld?
Verzenden jullie overal ter wereld?
Ja, absoluut. Wij verzenden wereldwijd.
Van waar versturen wij jouw product?
Van waar versturen wij jouw product?
Onze kantoren bevinden zich op PONDERA LTD
Company Number 15470614
71-75 Shelton Street
Covent Garden
London
WC2H 9JQ. Ons internationale magazijn bevindt zich in China.
Geven jullie ook informatie over het volgen van producten?
Geven jullie ook informatie over het volgen van producten?
Ja, als je het product hebt besteld, ontvang je binnen 3 dagen een e-mail met instructies over hoe je je bestelling kunt volgen.
Er ontbreken artikelen in mijn bestelling, wat is er aan de hand?
Er ontbreken artikelen in mijn bestelling, wat is er aan de hand?
Onze producten worden afzonderlijk verzonden, afhankelijk van je bestelling. Als je bestelling bijvoorbeeld artikelen uit twee verschillende magazijnen omvat, worden er twee leveringen gedaan. De rest van de bestelling zal dan waarschijnlijk op korte termijn aankomen.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik hieraan doen?
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik hieraan doen?
Het spijt ons dat te horen. Stuur ons gewoon een foto van het beschadigde artikel via het e-mailadres: hallo@fintelo.nl en wij sturen je zo snel mogelijk een vergelijkbaar vervangend artikel.
Waar zijn jullie gevestigd?
Waar zijn jullie gevestigd?
We zijn gevestigd op PONDERA LTD
Company Number 15470614
71-75 Shelton Street
Covent Garden
London
WC2H 9JQ.
Ik heb mijn bestelling nog steedsniet ontvangen. Waarom duurt dat zo lang?
Ik heb mijn bestelling nog steedsniet ontvangen. Waarom duurt dat zo lang?
Onze excuses voor de vertraging. Soms kan een internationale verzending langer duren dan verwacht als gevolg van douane-inklaring. Je kunt je bestelling echter op elk moment volgen en zien waar het pakket zich bevindt. Als je nog steeds hulp nodig hebt bij het volgen van je pakket of informatie wilt over je pakket, neem dan via hallo@fintelo.nl contact met ons op.
Hebben jullie ook een restitutie- en retourbeleid?
Hebben jullie ook een restitutie- en retourbeleid?
Wij doen ons best om eventuele problemen van onze klanten met hun online artikelen op te lossen. Als je toch een terugbetaling van je bestelling wilt ontvangen, kunnen we natuurlijk de betaling uitvoeren als het beroep binnen 30 dagen na de besteldatum wordt gedaan en het betreffende product of de betreffende producten niet is of zijn verkocht. Lees hier voor meer informatie over ons restitutie- en retourbeleid.