Restitutie- & Retourbeleid
Restitutie- & Retourbeleid
----
Ons beleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je helaas geen geld teruggeven of ruilen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke waren zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intiem of sanitair zijn, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen.
Extra niet-retourneerbare artikelen:
* Cadeaubonnen
* Downloadbare softwareproducten
* Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging
Om je retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restitutie wordt verleend: (indien van toepassing)
* Boek met duidelijke tekenen van gebruik
* CD, DVD, VHS-tape, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die geopend is.
* Elk item dat niet in originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
* Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.
Restituties (indien van toepassing)
Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van je restitutie.
Als je restitutie wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag automatisch binnen een bepaald aantal dagen teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen geld teruggekregen, neem dan contact met ons op viaΒ hallo@fintelo.nl
Sale-artikelen (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, uitverkoopartikelen kunnen helaas niet worden terugbetaald.
Ruilen (indien van toepassing)
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je een artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op hallo@fintelo.nl en stuur het artikel naar:
PONDERA LTD
Company Number 15470614
71-75 Shelton Street
Covent Garden
London
WC2H 9JQ
Geschenken
Als het artikel bij aankoop als cadeau was aangemerkt en rechtstreeks naar je is verzonden, ontvang je een tegoedbon voor de waarde van je retourzending. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, sturen we je een cadeaubon.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten versturen om deze later aan jou te geven, dan sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zal deze op de hoogte worden gesteld van je retourzending.
Verzenden
Om je product te retourneren, moet je het sturen naar:
PONDERA LTD
Company Number 15470614
71-75 Shelton Street
Covent Garden
London
WC2H 9JQ
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je je geld terugkrijgt, worden de kosten van de retourzending van je geld afgetrokken.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is, variΓ«ren.
Als je een artikel van meer dan β¬75 verstuurt, kun je overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen.